Pytania i odpowiedzi

Odpowiedzi na najpopularniejsze wasze pytania

  • Jak mogę dokonać wymiany towaru na inny rozmiar
    • W celu wymiany towaru na inny rozmiar, należy postępować tak jak w przypadku zwrotu zamówienia - odesłać produkty podlegające wymianie wraz z formularzem zwrotu oraz złożyć nowe zamówienie na ten sam bądź inny produkt w innym rozmiarze. Wówczas nowe zamówienie możemy zrealizować niezwłocznie, a środki za zwracane produkty zwrócimy w ciągu 4 dni roboczych od otrzymania od Was paczki. 
  • Jak można skontaktować się z Linaise?
    • Możliwie szybko staramy się odpowiadać na wiadomości e-mail.
    • Kontakt mailowy
      • linaise.zamowienia@gmail.com
    • Możecie Państwo również zadzwonić: odbieramy telefony od naszych klientek w godzinach 8-16,
      • +48 782 487 410
  • Czy wysyłamy zamówienia za pobraniem?
    • TAK. Zamówienia za pobraniem są realizowane za pośrednictwem kuriera InPost.
  • Co mogę zrobić, kiedy nie znajdę swojego rozmiaru?
    • Staramy się uzupełniać rozmiary regularnie. Prosimy o kontakt mailowy, postaramy się poinformować Cię od możliwy terminie dostępności artykułu.
  • Jakie są koszty wysyłki?
Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl