Bielizna Linaise
FAQ

Odpowiedzi na najpopularniejsze pytania

  1. Jak mogę dokonać wymiany towaru na inny rozmiar?

    W celu wymiany towaru na inny rozmiar, należy postępować tak jak w przypadku zwrotu zamówienia - odesłać produkty podlegające wymianie wraz z formularzem zwrotu oraz złożyć nowe zamówienie na ten sam bądź inny produkt w innym rozmiarze. Wówczas nowe zamówienie możemy zrealizować niezwłocznie, a środki za zwracane produkty zwrócimy w czasie do 7 dni od otrzymania od Was paczki. 

  2. Jak można skontaktować się z Linaise?

    Możliwie szybko staramy się odpowiadać na wiadomości e-mail.

    Kontakt mailowy

    bok@linaise-bielizna.pl

    Możecie Państwo również zadzwonić: odbieramy telefony od naszych klientek w godzinach 8:30-16:30.

    782 487 410

  3. Czy wysyłamy zamówienia za pobraniem?

    TAK. Zamówienia za pobraniem są realizowane za pośrednictwem kuriera InPost oraz DPD.

  4. Co mogę zrobić, kiedy nie znajdę swojego rozmiaru?

    Staramy się uzupełniać rozmiary regularnie. Prosimy o kontakt mailowy, postaramy się poinformować o możliwym terminie dostępności artykułu.

  5. Jakie są koszty wysyłki?

    Aktualne koszty i czas dostawy można sprawdzić na stronie Czas i koszty dostawy

  6. Jakie jest czas realizacji zamówienia?
    Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Przy zamówieniach złożonych w dni robocze (od poniedziałku do piątku) do godziny 8:00 paczka jest przygotowana do wysyłki tego samego dnia.
  7. Jakie są formy płatności?
    Za zakupy możesz zapłacić za pomocą płatności online (BlueMedia) oraz przy odbiorze.
 
Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium