Reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.

Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.

Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Formularz reklamacji [PDF]

Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią lub oryginałem paragonu/faktury zakupu.

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

LINAISE
Józefa Górskiego 9/5
05-552 Mroków
bok@linaise-bielizna.pl

Rozpatrzenie

Reklamacje rozpatrujemy do 14 dni roboczych.

Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl